NE POSTOJI RASKOL U ‘IZ’, VEĆ SAMO INCIDENTI KOJE IZAZIVAJU PARADRŽAVNI SLUŽBENICI
Share

Audio snimak na kojem višedecenijski politički aktivista iz Sandžaka razgovara sa Vojislavom Šešeljom, privukao je pažnju javnosti proteklih dana.
Kako se razumije iz razgovora, Vojislav Šešelj izvjesnom Fehu Biševcu, treba pružiti pomoć u vezi nekog sudskog postupka, a koji se vodi protiv njega. Kriminalno djelo zbog kojeg se procesi ili procesi vode, u razgovoru se ne precizira.
Dotični Biševac je inače dugogodišnji aktivista Muamera Zukorlića, a politički aktivizam u ovom slučaju podrazumijeva izazivača incidenata pod zaštitom paradržavnih službi.
Također, on se nerijetko pojavljivao na Zukorlićevoj TV Sandžak, kao “analitičar za različita društvena pitanja”.
Nije ni to sve, saznajemo da je također i jedan osnivača stranke Rasima Ljajića (koja se od 2000. godine zove SDP) i da su njegove aktivnosti u toku devedesetih bile usmjerene na parainstitucionalnoj pomoći državnom teroru, kada su hiljade građana Sandžaka bile žrtve torture.
Među brojnim spomenutim incidentima, za čije izazivanje je bio zadužen, Biševac je recimo 16. februara ove godine napao i muftiju sandžačkog hadži Senad efendiju Halitovića, kao i njegovog zamjenika hadži Muhamed efendiju Demirovića, a što su zabilježile okolne nadzorne kamere.
Vrlo je zanimljiva interpretacija ovog događaja, a od strane režimskih glasila. Oni su naime i taj događaj sveli na kontekst “raskola u Islamskoj zajednici”, pritom tendenciozno ističući uvrijedljive kvalifikacije na račun dvojice uglednih sandžačkih hodža.
Biševac je tom prilikom predstavljen kao dobroćudni starac kojeg su “parahodže” napale.
Povezano:
Reis-ul-ulema: Cilj je izazivanje sukoba / Policija: Nema krivičnog djela
NASILJE POD ZAŠTITOM REŽIMA: Postavili barikade i blokirali put i vakufsko gradilište
Saopćenje Mešihata IZ Sandžaka
Da li se dakle može govoriti o “podjeli među vjernicima”, čak i o “sukobima” i slično tome?!
Ako su sa jedne strane ugledni vjernici, poput dvojice spomenutih alima, a sa druge strane kriminalci koji uz zaštitu paradržave, što seže čak i do osuđenih ratnih zločinaca kao što je Vojislav Šešelj, onda tu uopšte nije riječ o “sukobu vjernika”.
Uopšte nije riječ ni o “podjeljenoj islamskoj zajednici”, već o tome da srpske paradržavne službe uzurpiraju putem parainstitucionalnog djelovanja Muamera Zukorlića, pojedine resurse i samo ime Islamske zajednice.