MILIONI IZ BUDŽETA ZA KORUMPIRANE POLITIČARE TREĆEG SVIJETA – ZA “POVLAČENJE PRIZNANJA”

Ministarstvo vanjskih poslova Kosova optužilo je Vladu Srbije da nudi mito u zamjenu za povlačenje priznanja Kosova, navodi portal Slobodna Evropa u dužem tekstu.

Nakon pisanja centralnoafričkog portala o aferi u koju su upletene ministarka vanjskih poslova Centralnoafričke Republike (CAR) Silvi Baipo Temon i „specijalni savjetnik ministra spoljnih poslova Srbije“.

tekstu centralnoafričkog portala „Corbeau News Centrafrique” od 25. avgusta navodi se da se “specijalni savjetnik ministra vanjskih poslova Srbije, “izvjesni Vladimir” sredinom jula 2019. godine u Parizu sastao sa ministarkom vanjskih poslova Centralnoafričke Republike Silvi Baipo Temon i tom prilikom joj “nudio 200 miliona centralnoafričkih franaka (350.000 evra) u zamenu za notu o povlačenju priznanja Kosova”.

Slobodna Evropa dalje navodi da je riječ o Vladimiru Cizelju, a pozivajući se na Ministarstvo vanjskih poslova Republike Kosovo. Ime Vladimira Cizelja, koji je inače državljanin Slovenije, prati više afera u Srbiji. Njegovo ime spominje se u takozvanoj aferi „Kofer“ iz 2006. godine i u brojnim drugim.

Spomenuti centralnoafrički portal navodi da je šefica diplomatije odluku o “povlačenju priznanja” donijela samostalno bez konsultacije sa državnim zvaničnicima i institucijama, pa ni sa samim predsjednikom Republike, a navodi se i cifra od 350.000 eura mita samo za nju.

Jasno je sa srpski ministar diplomatije (i predsjednik SPS koji je vladao Srbijom u vrijeme kada je ova država skrivila presuđeni genocid) taj novac uzima iz državnog budžeta, odnosno iz džepova samih građana. Podmićivanja korumpiranih političara trećeg svijeta da obznane “povlačenje priznanja” vrsta je međunarodnog kriminala koji nije do sada zabilježen.

 

MEDIJSKI MONITORING: SRPSKI MEDIJI O GODIŠNJICI SDA SANDŽAKA

MEDIJSKI MONITORING: SRPSKI MEDIJI O GODIŠNJICI SDA SANDŽAKA

Po ustaljenoj praksi gomilanja negativnih vijesti i po principu da se laž neprekidnim ponavljanjem može učiniti istinom, srpski mediji su ispratili i veličanstvenu proslavu godišnjice SDA Sandžaka.

Potpuno istovjetan tekst sa naslovom SDA Sandžaka obilježila 29. godišnjicu osnivanja bez značajnijih gostiju iz SDA BiH, objavljen je na lokalnim portalima: “Sandžačke novine” Esada Džudževića i “Sandžak press” kojim upravlja Muamer Zukorlić. Razlika je u tome što je tekst na Džudževićevom portalu “nakićen” i sa nešto više fotografija.

Nijedan od ova dva portala se ne poziva na onaj drugi kao izvor, što ukazuje na to da ga nisu jedan od drugog ni preuzeli. Sasvim jasno, tekst je dobijen od “treće strane”, a iz sadržine možemo prepoznati potpis onih istih struktura para-države koje su, ni manje ni više, nego skrivile genocid nad Bošnjacima.

Zloupotrebljena je činjenica da je SDA Bosne i Hercegovine toga i prethodnih dana imala sjednicu Glavnog Odbora, te da su godišnjicu SDA ispratili česitkom i ne masovnijim prisustvom. Osim toga, kao nedostatak je predstavljeno prisustvo gostiju iz Republike Kosovo, među kojima i legitimni bošnjački predstavnici iz ove prijateljske zemlje, kao i prisustvo albanskih predstavnika i iz Srbije i Crne Gore, a što je sve skupa bezmalo radosna vijest kod naroda u Sandžaku.

Dva članka koje je objavila beogradska Politika, zavrijeđuju ozbiljniju pažnju od lokalnih tabloida u vlasništvu dvojca na uzdama srpskog režima,

Sa nešto umjerenijim tonom je članak Slavke Bakračević. Ona optužuje i rahmetli Aliju Izetbegovića za “vatreni govor” od 29. jula 1990. godine, te navodi da je Sulejman Ugljanin danas na istom tom kursu.

Drugi Politikin članak potpisuje Miroslava Derikonjić, a naslovljen je: Za Ugljaninove izjave preti kazna i do 15 godina zatvora. Ovo je drugi slučaj u posljednjih nekoliko dana da srpski režim preko “novinara” upućuje prijetnje opozicionim političarima. Podsjetimo da je nedavno upućena prijetnja i ubijanjem opozicionih političara, u tekstu Ljubana Karana (“bivšeg” oficira KOS-a). Tekst “novinarke” Derikonjić u politici, zaključen je osvrtom Aleksandra Vulina na Ugljaninove zahtjeve za rješavanje položaja Bošnjaka.

 

Tekstovi na bosanskohercegovačkim i turskim medijima, uglavnom su prenijeti od agencije Anadolia.

VAKAT JE DA PRISTOJNA STRUJA UNUTAR SDP DIGNE GLAS PROTIV OVOGA

VAKAT JE DA PRISTOJNA STRUJA UNUTAR SDP DIGNE GLAS PROTIV OVOGA

Tendencija liste Vakat je da se umjesto saradnje i razgovora šire tračevi i bespredmetno prave spletke, sve više uzima maha. U već završenoj priči sa Esadom Džudžom u čemu je Lista Samoopredjeljenje pokazala odlučnost da ne dozvoli nikakvo skretanje sa pro-bošnjačkog kursa, neki faktori koji žele da naruše dostojanstveno vođenje politike u Sandžaku su pronašli priliku za svoje djelovanje.

Na stranačkom internet portalu Sandžak Haber, objavljen je tako tekst u kojem se na najgrublji način proziva ime predsjednika Izvršnog odbora SDA Sandžaka i potpredsjednika Bošnjačkog nacionalnog vijeća, Muhedina Fijuljanina. SDP-ov portal Sandžak Haber navodi svoja “saznanja” da će SDA tražiti i smjenu gospodina Fijuljanina, a kako oni kažu predstavnika takozvane “meke struje” koja se zalagala za nastavak suradnje sa listom “Vakat je”.

Etiketiranje gospodina Fijuljanina, iznošenje neistina i dovođenje njegovog imena i Stranke kojoj pripada u ružan kontekst, nedopustiv je metod i krajnje je vrijeme da pristojna struja unutar SDP i liste Vakat je odlučno digne glas protiv toga.

Dok se građani čude i sve otvorenije pitaju predstavnike liste Vakat je da iznesu svoje konkretne zamjerke u novonastalim razlazima, oni pribjegavaju ovako jeftinim trikovima. Tako se i izmišlja da unutar SDA postoji mehka i tvrda struja, ona koja je za i koja je protiv saradnje, a zapravo SDA ulaže velike napore ka saradnji i niko u SDA nije protiv toga. U ovom tekstu je i prepoznatljiv rukopis one struje u SDP i listi Vakat je koja se nije ustručavalo ni od nagovaranja djece da izmišljaju bludničenja u džamijama i slične bestidnosti. Riječ je naime o srpskim državnim službenicima na budžetu Srbija vode, Aerodromi Srbija i dr.

Zanimljiv je i osvrt na Džudža na kraju ovog teksta. Autor teksta naime izruguje njegov poduhvat sa skraćivanjem prezimena, što istina i jeste čest povod ismijavanja i u Sandžaku i šire, ali je nedopustivo da se to radi sa stranačkih biltena.